Jablotron skriver til sine kunder, at de gerne vil informere dem om, at de skærper sikkerheden i MyJablotron applikationen. Som et led i at gøre app'en mere sikker skal alle brugere ændre sin kode på app'ens brugerkonto.
Hvorfor skal koden ændres?
For at kunne fuldende implementeringen, så app'en indeholder nyeste sikkerheds standarder, beder Jablotron sine kunder om at ændre koden.
Hvad har det af betydning for dig?
App'en vil ikke tillade dig at logge ind på MyJABLOTRON før du har nulstillet og lavet en ny kode.
Hvordan nulstiller jeg min kode?
Proceduren er den samme, som hvis du har glemt din kode. Nedenfor kan du se en vejledning i genoprettelse af din kode i mobil applikationen. For bedst mulig sikkerhed skal koden være en anden end den du anvender nu.
Åben MyJABLOTRON mobil applikationen og følg proceduren nedenfor:
1. Tryk på "Gendan din adgangskode"
2. Skriv til brugernavn - som formentlig er din email-adresse.
3. Jablotron sender dig en email med et link; tryk på linket og et nyt vindue vil åbne. Her vil du kunne skrive en ny kode.
4. Skriv din nye adgangskode.
5. Så er din kode ændret.
Proceduren for at genoprette din kode i en web applikation er som følgende:
1. Tryk "Problemer med login"
2. Skriv dit brugernavn - hvilket formentlig er din emailadresse.
3. Du modtager en email med et link; tryk på linket of et nyt vindue vil åbne.
4. Skriv din nye adgangskode her.
5. Så er din kode ændret.
Hvornår skal koden ændres?
Helst hurtigst muligt. Du er nødsaget til at ændre koden for at kunne tilgå de services app'en indeholder. Derfor skal processen gennemføres. Når app'en virker som den skal, kan du vide dig sikker på at processen er gennemført korrekt.
Har du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at skrive til Jablotron på password@jablotron.com eller kontakte os her hos Nykøbing El-Service på post@nyk-elservice.dk eller på tlf. 97 72 38 60. God fornøjelse!