Autronica Autoprime brandalarm

Opstarts kit til erhverv

Autronica

Autoprimes brandalarm er perfekt til alle typer erhverv og institutioner - både store og små. Denne brandalarm har gode udbygningsmuligheder, så den er et perfekt udgangspukt for at skræddersy et alarmsystem til netop din virksomhed. Brandsystemet fra Autronica har SelfVerify-funktion, hvor detektorer testes automatisk, så man kan vide sig sikker på, at brandalarmen virker. Herved undgås også fejlalarmer. Tilgå brandalarmen fra din mobil, så du kan reagere hurtigt, se driftstatus og tilgå informationer og rapporteringer fra alarmsystemet. 

Kontakt os og lad os sammen finde den løsning på jeres brandsikring, der passer til jeres lokaler. 

Der er store fordele ved at leje et alarmanlæg. Hvis du ønsker at eje alarmen, lad os tage en uforpligtende snak om, hvilken brandalarm der passer bedst til jer - og hvad prisen er. Det er billigere, end du tror at sikre sine værdier og medarbejdere.

Er du i tvivl om, hvor din virksomhed står, når der kommer til brandsikring af din virksomhed, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan desuden læse mere om brandalarmer til erhverv og om erhvervsbrandsikring her.

Autronica

  • 1 central
  • 5 detektorer
  • 2 lydgivere
  • 2 brandtryk
  • -----
  • Startpriser for opstart og installation fra 22.000 kr.
fra 995 kr./md.
Kontakt os

Brandalarmer på åbne anlæg

Det betyder meget for os, at vores kunder er tilfredse - ikke blot med vores arbejde, men også med vores alarmprodukter. Alle alarmsystemer, vi anvender er åbne anlæg, hvilket betyder, at anlægget egentlig kan serviceres af alle. Her er der fri og lige adgang til koder og konfigurationssoftware og til at undervise i brugen af alarmanlægget. Flere installatører og leverandører i dag anvender brandalarmer på lukkede anlæg, hvilket binder deres kunder til dem, fordi andre installatører ikke kan lave service på alarmsystemet. Dette kan give store problemer for kunden, hvis den pågældende installatør/virksomhed, der leverede brandalarmerne, ikke længere eksisterer, eller hvis kunden af andre grunde må skifte installatør. Derefter kan det være ekstremt besværligt at finde en installatør, som kender til det lukkede anlæg, og som vil bruge ressourcer på at uddanne sit personale til produktet.

Vi vil lade det være op til jer at bestemme, hvem I gerne vil bruge som installatør af jeres brandalarmer. Derfor er vores systemer åbne. Vi håber selvfølgelig på et langvarigt samarbejde, og at I vil blive ved med at bruge os. Vi er altid åbne over for en dialog, så kom til os, hvis der er noget i forbindelse med brandsikringen af jeres erhvervslokaler, I gerne vil have vendt med os.

Vi sikrer din virksomhed mod brand - fra oprettelse til installation...

Vi gør det simpelt for dig at skabe tryghed mod brand i din virksomheder. Der er rigtig mange ting, du skal tage højde for, når din virksomhed skal sikres med et brandalarmeringsanlæg. Foruden lovkrav og forsikringskrav, der skal overholdes, sørger vi bl.a. også for:

  1. Oprettelse af virksomheden ved beredskabet
  2. Oprettelse hos vagtcentralen
  3. Førstegangsinspektion
  4. Oprettelse hos TDC alarmnet

Det kan være kompliceret i sig selv bare at skulle overskue, hvilke lovkrav der skal overholdes, når man installerer et system af brandalarmer. Kontakt os, og lad os hjælpe jer med at få etableret et sikkert alarmsystem, der overholder alle regler for erhverv. Det kræver den rette erfaring og certificeringer for at servicere og montere forskellige typer alarmanlæg. Se mere her om vores certificeringer fra DBI. Hvis du ønsker et specifikt brandanlæg, som ikke er på listen, må du gerne kontakte os.

Den brandsikre løsning

Hør og se vores sikringsteknikere Jesper og Rasmus fortælle om brandalarmssikring, hvordan systemet virker. Videoen viser desuden vigtigheden i vores arbejde, hvor vi efter montering, tester systemet og sikrer at kunden får et produkt, som fungerer 100 procent. 

BRANDALARMER TIL ERHVERV

Se andre brandalarmspakker her

© 2025 Viskabertryghed.dk